Hjulinställning samt kampanjer...
Jag planerar att åka ner med bilen denna gång, Hoppas hinnan innan vintern eller om det blir i april. Jag behöver en hjulinställning där på plats för ingen har programmet i Sverige vad jag vet, samt byte av airbags (garanti).
Bifogar underlag för komplett hjulinställning (om däckverkstaden inte har uppgifterna), kan vara smart att göra innan du kör ca 140 mil enkelresa... :thumbup: Kontroller att deras mätutrustning kan hantera din fälgstorlek innan du kör dit, många tar endast upp till 20 tum...
Finns även en recals / kampanjer angående kylarfläkten samt läckande kylsystem i högvoltsbatteriet, det var i och för sig då bolaget fortfarande var solvent.
Dock smart att höra om dessa fortfarande är gällande, ägarbyte till trotts.
2012
CAMPAIGN NUMBER: 12V413000
Low Temperature Cooling Fan
A direct short may ignite the fan housing, shroud and surrounding components, causing a vehicle fire.
2012
CAMPAIGN NUMBER: 12V241000
COOLANT LEAK/POSSIBLE FIRE
IF COOLANT ENTERS THE BATTERY COMPARTMENT, AN ELECTRICAL SHORT COULD OCCUR POSSIBLY RESULTING IN A FIRE.
2017
CAMPAIGN NUMBER: 17V004000
Passenger Frontal Air Bag Inflator May Rupture
An inflator rupture may result in metal fragments striking the vehicle occupants resulting in serious injury or death.
2019
CAMPAIGN NUMBER: 19V181000Passenger Frontal Air Bag Inflator May Explode
An inflator explosion may result in sharp metal fragments striking the driver or other occupants resulting in serious injury or death.