Fisker Buzz Forums banner
1 - 5 of 5 Posts

·
Registered
15 Posts
Discussion Starter · #1 ·
wij hebben nu 15 k kilometers gereden en we kunnen ons haar kammen in de buitenranden van de voorbanden - aanhouden is bekeuring - zo glad zijn ze.
Heeft iemand ervaring met : PA service?

T: +31 (0) 6 11 01 39 39 [email protected] www.paservice.nl

zij rekenen € 850 per twee banden incl montage.
de slijtage aan de buitenranden is overigens niet te verhelpen met uitlijnen.
ik hoor het graag

·
Registered
199 Posts
wij hebben nu 15 k kilometers gereden en we kunnen ons haar kammen in de buitenranden van de voorbanden - aanhouden is bekeuring - zo glad zijn ze.
Heeft iemand ervaring met : PA service?

T: +31 (0) 6 11 01 39 39 [email protected] www.paservice.nl

zij rekenen € 850 per twee banden incl montage.
de slijtage aan de buitenranden is overigens niet te verhelpen met uitlijnen.
ik hoor het graag
Ik neem aan dat je het hebt over de zomerbanden. Buiten randen mogen volgens mij glad zijn. De slijtage aanduiders zitten in de langsgroeven.
Ik heb 38k gereden maar rij in de winter op winterbanden.

geen ervaring met pa service. hoor graag van je.

·
Registered
15 Posts
Discussion Starter · #3 ·
nieuwe banden

Ik heb twee nieuwe voorbanden laten zetten bij Balje in ermelo.
Het zijn dezelfde banden als origineel - ze zijn erg schaars op dit moment. er waren er nog twee in nederland
Netjes werk geleverd en € 389 per band.
En passant de boel nog even uitgelijnd - daar was nogal wat mis mee. het lijkt erop dat de auto niet (correct) uitgelijnd was voor hij de fabriek verliet. het zou wel de enorme slijtage verklaren in 17000 km.

·
Premium Member
3,077 Posts
And for the rest of us
I've got two new front tires to put on Balje in ermelo. They are the same tires as original - they are very scarce at this time. there were two in Netherlands Neat job and € 3

·
Registered
15 Posts
Discussion Starter · #5 ·
new tires and wheelalignment.

after fitting the new tires - and new wheel alignment - we found that at low speeds and tight turns this now is a completely different car ...Much better !
when parking the car we always had the feeling that the front tyres were forced to leave the rims.
After the alignment this " noise and feeling"is completely gone and I would not be surprised when the excessive tyre wear is gone too.
It looks like the car has left the factory without a proper alignment which we now have corrected.

1 - 5 of 5 Posts